Friday 9 November 2012

selamat tinggal rakan sebilik! :(

assalamualaikum..

hari ini adalah hari terakhir aku bersama rumetku, Muhammad Nur Aizat.. sedih juga ni. huhu

terima kasih sebab sudi melayan karenah aku selama 3 sem foundation kita ni. hehe. mmg agak nakal sikit tapi aku harap aku xdalah menyusahkan kau ye. ;')

mula2 masuk bilik di sem 1 lu aku tahu kau mmg baik, terbaik. walaupun xsama major tapi peghh dah macam kelasmate. hehe.. sem 1 aku salu tido awal kan? mesti kau sibuk berjaga.. hihi

sem 2 kita dapat new room, pergh sematlah. keh2.. sem 2 aku xpat lupa kata2 semngat kau zat. hehe. aku malas na quote, biar aku ingat dan simpan dalam hati. ;') apapapun, alhamdulillah aku survive sem 2. hihi. terima kasih banyak. lagi 1, sem 2 kau salu jadi chef aku. sedap kau masak pg ptg siang malam. aku bgn tido, ada je lempeng, roti telur.. sedap hgga menjilat susu dan madu. malam pula, kadang2 kita wat roti selain nasi goreng lada, aku xmakan pedas namun ku makan jua sebab mmg sedap! mee goreng kau ttp pujaan lidahku. hehe. i bet mukmin pun akan cakap sedap, cuma kita xleh lawan dia punya telur mata kerbau. keh2..

sem 3 macam biasa... cuma satu part aku turut sedih tarikh keramat b4 raya. :( smga arwah mak aizat berada dikalangan insan beriman. Allah bless you... hidup mesti diteruskan. aizat sungguh tabah orangnya.. pastu kita sama2 exam.. kali ni kau pula study dgn aku. yelah kau sem 1 dan 2 xde exam. keh2. pasal xikut p genting, memang aku xleh ikut. aku xberani amik risiko. hehe.. insyaAllah nnt kita jmpa n buat event  lagi.. ;)

xnak cerita banyak, dalam 1 stgh ni byk da kita lalui sama2. suma jadi memori tercipta ja. *ayat macam putus cinta jiwa karat..

apapappun, aku ucapkan selamat berjaya di tempat baru. kami pun pindah tempat baru jugak, jgn jelesss.. hehe... harap kat sana nnt dapat rumet macm aku, lebih baik dr aku lagi elok. hehe.. aku pun tertny2 sapakah yg akn jd rumetku sem depan.. nanti i roger lu bro. hahaha

maaf seribu kali maaf andai aku ada salah silap.. halal makan minum ku kot2 ada terambil ka terbuang. ;)

all the best! keep in touch k bro. salam sayang dariku selalu. cewahh, jgn ingat lain k. ;)

your ex-roomate,
Nazri Merikan.

No comments:

Post a Comment