Saturday 27 April 2013

sila komen kalau nak. ;)

gambar hiasan
saya tewas. ya, saya telah tewas. tapi tahukan anda ketewasan ini tidak memberi apa apa kesan negatif kepada saya? permainan adalah riadah saya. menang atau tidak, saya cuma beriadah. nak kata saya main hari-hari tapi saya tak hebat? hebat xhebatnya saya adalah hebatnya diri saya menjaga kesihatan diri saya. :) saya disini bukan saya, tapi saya mewakili saya yang tewas. :D

kalah menang lain cerita. riadah dan buat benda berfaedah tidak bermakna membuang masa jika sebelum ini bermain bagai nak rak bak kata awak tapi tak membawa kemenangan. ya, memang kalah keputusannya, tapi impaknya tewas itu memberi makna kepuasan bila saya tewas tapi saya berpuas hati dengan kekalahan saya. kata orang, biar kalah tu, kalah bermaruah. kita dah cuba yang terbaik, kan? ;)

xyah cerita kekalahan orang. cer awak main dan awak kalah. he he he. omputih kata urenotinmyshoes. aku tmbah sikit, yourejustthelacewhomadeusdifficultbytie-ingyou. :P

kekalahan harini, kejayaan hari esok.

amik sejenak, fikirkan semula, cari salah silap dan perbaiki kelemahan, belajar daripada kesilapan.

pemain badminton dunia pun ada sejarah silam dan hitam, bila ditanya setelah menang, jawapan mereka, ''thank god i didnt do any mistakes.'' well thats a few but i manage to get over it. tambah sikit. :D



 *xpernah2 jadi pakar motivasi. 
*lebih kepada refleksi ja.
*yang penting kita enjoy.
*orang kata apa, itu kata dia. 
*buat apa kita buat, selagi xmnysahkan diri dan orang lain, ok la tu. 
*maaf post ini mungkin agak keterlaluan. :)
*maaf kot2 ayat saya disalahertikan ke ape ke, so berbalik pada tajuk, sila komen kalau nak. ;)

2 comments:

  1. aku pun da blog jua.baca lah.haha
    http://arikawira.blogspot.com/2012/05/i-grew-up-in-poor-family.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok bro. ill follow. :) thankyou singgah visit ;D

      Delete